
Derfor forsvann fartshumpane på Gjerstad
– Dei som var der før eigna seg betre til ei lågare fartsgrense, seier Roger Lemme, kontrollingeniør i Statens vegvesen.
Fartshumpane var for skarpe og hadde feil oppbygging.
– Dei nye fartshumpane er av typen modifisert sirkelhump, forklarer Lemme.
Venta til over helga
Fartshumpane blei freste vekk torsdag, og bilane som har køyrt mellom Våge og Lunde i helga, har måtta halda svært låg fart over dei skarpe kantane.
– Først lagar ein dårlege fartshumpar, så sliper ein dei vekk og lagar «fartsgrøfter», som øydelegg bilane dersom farten er over 5 kilometer i timen, seier Tore Atle Humlevik.
– Lite intelligent
Som bilist irriterer han seg over måten ein utfører arbeidet på.
– Å gjera dette på ein torsdag, og la det liggja med den trafikken som er no, er rimeleg lite intelligent, seier Humlevik vidare.
Måndag føremiddag er legginga av dei nye fartshumpane i full gang.
Les også om då formannskapet sa nei til nedsetjing av fartsgrensa og legging av fartshumpar, men vegvesenet gjekk imot politikarane.