ORIENTERING: Terje Hagatun (t.h.) og Roy Mowatt frå Stendi var på plass i kommunestyret for å informera om drifta dei har starta opp i den gamle omsorgsheimen på Hovland. – Me har veldig tru på at dette blir ein veldig god plass å vera Øyvind Bjerkestrand Øyvind Bjerkestrand Journalist Publisert 13.04.2024 - 13:00 nyhende politikk